måndag 15 september 2008

Måndag

Emilia o Erik o emilias lilla syster angline va här o hälsa på i förr går=)! de va jätte kul att träffa dom=)!! Erik hade blivit en stor kille=)) Emilia va jätte fin i sin nya frisyr=)!!

Igår va Henke o Amanda här=)) Så på Onsdag ska jag o Amnda leka=))!! hon jobbar så mycke nu men hon skulle vara ledig då=) så då blir de Amanda o Ullis dag=)!! o hampus o Donna ska va med också=)!!

Ska vara banrvakt en stund nu till Milan sen ska jag följa med Anneli till barnmorskan ska bli så roligt att höra den lilla bäbisen som snart ska komma till världen=)!!

Ja jag vill också ha ett till barn... Lite klyven skulle vilja ha den nu men samtidigt så kanske man ska lugna sig litE?!kanske blir så här när alla andra går runt och är gravida =)) spec nu när jag ahr ahft anneli runt mig i typ 3dygn=)) hon springer ju runt med sin jätte mage =)) Första o främst kanske jag ska få min älskade pojkvän att vilja ha en till=)!! haha.. kan ju vara bra att man är två om de=)! skulle vara kul att faktist planera nästa barn=)) hampus han missade jag ju halv graviditeten på...

Hampus han kryper nu mera han har gjort de ne vecka nu han försöker ställa sig upp men ja de går ju inte så bra men han försöker iallafall=)!! Snutten =)

Ne nu ska jag ta hand om barnen.. skriver mer sen tror ja=)!

Inga kommentarer: