onsdag 24 september 2008

Onsdag

Ja de är redan onsdag o på freda förmidda åker jag hem.. denna gång har jag ingen lust att åka hem... vet inte varför men ahr de bara inte... de jag kan känna är att de ska bli skönt att slippa bo med så många människor..

Hampus vaknade fyra i morse.. kul?!! NEEE... trodde han skulle somna om men 05.20 gav jag upp... fattar inte varför i hela friden han vakna??! skumt..=)) igår kände jag att hans ena framtand har tittat ut så den andra kanske kommer nu?? han är aldeles vit vid båda framtänderna så den andra kanske spökar !? aja hoppas de blir bättre inatT=))

Åkte med Nicke i morse när han skulle till jobbet jag tänkte jag skulle vara snäll o köpa kaffe åt inez så de gjorde jag o Nicke bjöd mig på frukost.. tack hjärtat=)!!

sen åkte jag hem gav inez kaffe sen lekte jag med hampus gick ut me hunden nu sover Lillemanen=)!!

Nu är han verkligen överallt han kryper tar i allt han inte får han stället sig överallt o allt detta medför ju en del blåmärken.. han ramlar ju några gånger om dan.. Men han verkar tåla mer o mer.. han blir inte lika lessen nu... om han inte ramlar jätte ont.. Men ja de finns en charm i allt detta också... kul att se alla ramsteg o att jag faktist har fått ett friskt barn.. han kan göra de han vill göra... självklart skulle jag älska honom lika mycket om han var handikappad men skulle tycka synd om honom att inte ha friheten att krypa gå prata m.m.

Känns tråkigt att jag inte har kunnat åka o hälsat på alla runt myrviken men men de ska jag gott göra nästa gång jag kommer..=)!!

Inga kommentarer: