måndag 22 september 2008

Sjuk (TISDAG)

Jag är sjuk men de va värre igår.. så de är på bättreingsvägen=) de är jag glad för.. igår va så trött o orkade ingenting så både min son o min hund fick lida=( Va ute med donna i kanske 20min på hela dan.. men Foffa tog ut henne länge på kvällskvisten så ja hon led nog inte allt för mycke hoppas jag.. hampus han va inte ut en enda gång igår=(( så idag har jag lovat mig själv och hunden o hampus att vi ska försöka vara ute så mycke som möjligt...

Trodde att hampus ramlade ner från sängen i morse men så va de förmodligen inte för de lät inte så högt när han ramlade o de va blött på säng kanten som att han har sugit där så förmodligen har han hasat sig ner o stått vid sängen kanten o sen ramlat.. han grätinte så mycke heller så ja jag tror nog att han ramlade från där han stog...

så kom det så klart mycke besök igår först va julia svea jonas krille o Ida här.. de ve trevligt... sen va Emilia o Erik här.. =)) synd bara att jag mådde som jag gjorde men jag försökte vara så trevlig som de gick=)!

ne ska gå o dra upp Nicke nu... klockan ä ju snart fem över sju o bussen går halv 8...

Inga kommentarer: