onsdag 29 oktober 2008

östersund

Resan gick bra hampus va lite gnällig ett tag men sen somnade han i nickes famn=) så söt va han=)) Igår va jag med Anneli först gick jag med henne o lämnade Milan på dagis sen gick vi hit sen drog vi til stan köpte en liten present till lilla bäbisen som nu har fått namnet Neo=)) de blev en mjukis dress den va så mjuk=))Höll även i Neo igår=) hur konstigt kändes inte de?! kan ju aldrig tänak mig att hampus va så där liten=)! men de va han o de känns som en evighet sen=) sen åkte jag hem gav hampus mat oså gjore jag inte så mycke... Lilla syster Sandra verkar trivas som fisken i vattnet=) kanske har en ny jämtlänning där??!=) I morgon bär de av till Kövra vilket jag ser fram imot=) ska bli kul o komma till landet=) och självklart få träffa mina underbara vänner o ja vad säger man extra familj? svär familj?=)) a hur som hälst=))

Vet inte varför men går ibland o oroar mig för missfall?! är jag konstig elle blir de så andra gången man är gravid?! elle kanske bara o nojjig för att jag inte har gått så lång?! ja menar risken är ju mycket mindre efter tolv veckor...

känns lite konstigt att se snö?=) men de ä ju så fint=)) blev förvånad igår när jag kom upp på morgonen o de va aldeles vitt=)) ja snart kommer tomten=)) ska bli kul att se hur vad Hampus tycker om de=)!


Ne undrar om man kanske ska gå ut o gå en sväng gå till lekparken elle någe?! orkar inte sitta inne längre blir ju knäpp=) Hampus blir arg sen också om han inte har fått vara ute... Så de är nog en bra ide.. alla här ligger ju o sover iallafall=)

Inga kommentarer: