torsdag 30 oktober 2008

God Morgon

God Morgon.. morgonen började med att Nickes klocka ringde 4000gånger innan han gick upp höll på att bli vansinnig.. ville ju inte att hampus skulle vakna... men de gjorde han när Nicke stängde av klockan så klart... men men.. Idag åker jag till kövra tar hlav ett bussen så är framme tjugo över typ=) ska bli så skönt=) bara hoppas att någon kan hämta mig annars vet e fan vad jag ska hitta på=) a någon ska nog kunna köra mig=)

igår gjorde jag inte så mycket ... hade ont i magen spydde två gånger bäbisen spökar =) just de va på stan o mötte Nickes lille bror Alex.. de va typ de vettiga jag gjorde igår...

Ne ska gå o göra mig i ordning,... Hampus äär redan klar har tvättat han borsta tänderna bytt blöja o klätt på honom... så nu är de min tur.. oså ska jag packa också=) skönt att slippa packa massa mat o blöjer till hampus Eline skulle köpa de till honom.. så snäll=)!

Inga kommentarer: