tisdag 4 november 2008

Tiden går

Ja i helgen va jag i Kövra Hampus Lilla syster o Nicke va med också o alex i typ 24timmar=)! De va så skönt att vara där lugn o ro... Inge spring på massa folk..=)) god mat=)) i mängder=)) Fint=)) eline är alltid lika snäll när man är där=)) man känner sig verkligen som hemma lite för hemma ibland kanske?!=) a hur som hälst så träffade jag typ bara robin vet inte riktigt hur de blev smsa Carro på torsdagen men hon skulle jobba sen skulle ja ha åkt till Emilia på Söndagen men de blev massa strul Robin hade glömt att hans mamma fyllde år så han hade ganska bråttom hem så emilia kom in till stan igår istället=) så snällt=)! Så kul o träffa henne=)! Anders va med också de va kul att träffa honom också=) trodde inte att han skulle följa med=)) men posetivt överraskad =))

Hampus stog själv i en minut idag=)) Har till och med vittnen=)) Sandra o foffa=)) Blev så glad=)) han börjar bli stora killen=)! Snart har man en till=) eller snart o snart=)) men om typ 7månader=))! Nice=)
Nu gnäller han bara o jag får snart ont i huvudet men nicke kom nu o tog han så jag fick blogga lite=)) snällt=)!

Va på stan idag o skulle äta med min kära älskling Nicke men de tog så lång tid från att vi beställde så Nicke va tvugen att springa tillbaka till jobbet innan maten hade kommit så jag fick avbeställa hans mat sen fick jag vänta i 15min till innan jag fick min mat oså fick jag äta själv de va ju ganska tråkigt måste ja säga.. hampus sov! men men gott va de iallafall=)!

I morgon är de dax att åka hem till Örebro VILL INTE!!!!! vill stanna här nu men va fan flyttar ju hit snart=)) sen brukar de alltid kännas lite bättre dagen efter man har kommit hem... =))

Nehe undrar om man ska ta o äta någe?! Är jätte hungrig... oså vill jag ha OSTBÅGAR!! har gått och funderat hela dagen på vad jag är sugen på nu kom jag på de=)) undrar om någe ska till affären??=)

a nu hr jag skrivit ganska mycket skit så de är nog dax o inte skriva så mycke mer=)) ni som läser blir nog ganska uttråkade=)! hahah

Inga kommentarer: