torsdag 6 november 2008

Örebro

nu är man hemma i Örebro igen... Känns tomt Saknar Nicke Så fruktansvärt mycke redan..=(( Vill Flytta Nu!!!! Vill ha Familjen på ett o samma ställe o under ett o samma tak.. Men jag försöker tänka att snart är de så=)! Längtar..

Ville verkligen inte gå på tåget igår.. usch.. men de va skönt att lilla syster var med... tiden gick mycket fortare då=)!

Idag har jag inte gjort så mycket en..

Just de igår när jag kom hem hittade jag typ världens största spindel i badrummet.. trodde att jag skulle dö jag som inte bryr mig om dom så mycket.. men de där fick jag nästa panik av.. USCH.. dödade den till slut med skurmoppen..=)!

Hampus har börjat släppa saker som han står mot nu.. så står han själv i typ en min sen håller han i sig igen=) så sööt.. han börjar bli så stor... Mitt hjärta.. o han har varit så pappig nu när vi har varit i Östersund vilket jag tycker är jätte kul=)) Så när Nicke har gått till jobbet han han stor gråtit sen när han kommit hem så är de bara han som han ska vara hos=) Gull=)) Nicke tyckte nog också att de va kul=) Efter som att Hampus har varit ganska mammig jämt=)!


Sitter och funderar på hur mycket tid man slösar på att tänka på allt man inte har istället för de man faktist har..!? Jag menar jag brukar tänka att jag vill ha nya möbler en ny kamra mer pengar o bla bla bla.. men va fan jag har ju möbler inte dom finaste men jag har de är de inte alla som har.. jag har pengar inte så mycke men jag lever Jag har min underbara pojkvän tänk alla dom som gråter sig till söms för att dom inte har någon att älska o bli älskad av?! Jag har min älskade son och en liten bäbis på väg tänk alla dom som inte kan få barn?! Jag har min familj släkt vänner tänk alla dom som är ensamma? Ne jag ska från och med nu tänka mer på vad jag har en de jag inte har!!!

Tror att många gör som jag tänker för mycket på vad man inte har o glömmer bort allt man faktist har..


Får se de blir nog inte så många kvar i Örebro =) lilla syster vill till Östersund två kompisar (vill inte säga vilka då jag tror att dom vill berätta själva för alla) fick lägenhet på annan ort idag..=)! Jag drar snart igen=))!



Hm hmm Hampus har snart sovit i två timmar?! han brukar på sin höjd som 1½ timme... men oftast en timme..=) a kanske blev konstigt att lägga sig halv ett inatT?! o gå upp 8=))! FY VAD JAG ÄLSKAR DEN LILLA KILLEN=))! <3..

Inga kommentarer: