fredag 7 november 2008

Hampus sjuk=(

Ja lilleman är sjuk=( först hadé han 38 i feber om bara en timme senare typ så hade han 39.3=(( så han har sovit typ hela dan o sover nu med.. plutten så ska ställa klockan o kolla febern inatt är lite orolig när den steg så fort! inte bra...

Idag har jag o Hampus varit o handlat blöjor gröt välling o mat till hampus.. sen tog vi oss en titt på babyproffsen skulle kolla på en syskonvagn men dom hade inte den inne som jag ville titta på .. men en sak är säker jag ska ha en med sväng hjul höll på att dö när jag gick med annelis som är med vanliga hjul de va ju skit tungt att svänga så de va bra att jag prövade gå med den annars hade jag köpt en sån med vanliga... när vi kom gjorde jag mat åt hampus men han ville inte ha så han fick välling istället... jag åt pommes o snitsel (vet inte hur de stavas men hopppas ni fattar vad jag menar=) Åt inte mycke alls de samkade verkligen inte de gjorde i frukosten heller men när jag åt kvällis så åt jag två tallrikar med yoghurt o tre mackor så de va ju bra=) Hampus åt en halv tallrik med yoghurt o två mackor så de va också bra.. sen åt han en halv flaska välling innan han somnade så de är skönt att han äter iallafall...

Har hittat två jätte spindlar hemma när jag satt o talade med penny så såg jag en till men såg ju fan inte vart den tog vägen så nu går jag på tå livrädd att han ska komma fram jag är inte rädd för dom i vanliga fall men dom här är ju som min tumme As ÄCKLIGA... Så smsa Palm o kolla om han va i stan men de va han inte tänkte att han kunde komma hit o leta rätt på den... så de va ju skit... men ja får la leva så här tills jag har hittat den jäveln...

Nicke har förmodligen fått lägenheten får han den så flyttar vi redan 1 dec=))


Kan inte släppa min älskade son hur huvudet... tycker så synd om honom.. han har varit så trött o seg grinig os¨å vill han bara sitta o kramas o pussas hela tiden.. de är ju faktist mysigt..=) men när man har suttit i en timme så blir de ganska jobbigt=)! Men man får ta de för vad de är=) Händer ju typ i en kvart om dan annars att han vill kramas o pussas o bara mysa..=)! Mitt gull va världen blir annorlunda när man får barn?! allt känns så bra=) Härligt.. Vill ha nästa också nu... Är hur nyfiken som hälst på vad de är för kön?=) Men jag kommer inte kolla de=) de får vi se när den kommer=)!

Jaha de ä fredag o här sitter jag i min ensamhet=)! men de gör inget ganska skönt... Malin kommer i morgon hon ska låna grovtvätten o umgås lite=)! de blir kul.. Penny har sin första tenta i morgon=))Hoppas de går bra=)

Jaha nehe undrar om man ska kika lite på familjeliv..=))

Inga kommentarer: