måndag 10 november 2008

Dagen då

Kan ju säga med handen på hjärtat att den har varit ganska hemsk... jag mår skit hampus mår skit= gnäll gnäll gnäll hela dan... inget har varit bra ... höll på att bli galen ett tag där... så la jag han då somna han de va så skönt.. behövde verkligen en paus... Sen vaknade han två timmar senare de va skönt att han sov så länge... men märkte snabbt att han hade ont i halsen så vi gick till affären o köpte glass=)) sen va han glad resten av kvällen=)) han gick o la sig vid halv 8 se om han har tänkt att sova elle hur de blir.. inatt va han då inge rolig.. kan ju säga så här jag och hampus satt i badkaret 04.15 i morse sen kan ni nog räkna ut resten själva=)) nu när jag sitter i skriver om de så finns de faktist lite charm i de här också=)) Kan inte alltid vara lätt att vara mamma=)

trött börjar jag bli elle börjar bli har varit de hela dagen... men må vänta på lilla syster som strula till de så de blev sent... men hon är la här till halv tio elle så!!


Ja snart ska man flytta=)!! jag vill att de ska vara DAX NU! men va fan fyra veckor går ganska fort=)) Kollade med Robin om han kunde hjälpa mig de kunde han men han kunde inte ha sin egen bil så vi må försöka fixa en annan ska kolla med Eline ringde henne förut med de va ingen hemma nu vågar jag inte ringa ifallatt hon har lagt sig...

Inga kommentarer: