lördag 15 november 2008

Sov Morgon

'Ja sov morgon kan man lätt säga att jag fick... Hampus somnade 22.00 igår o ja han vaknade inte förns 13.30 idag=) så ja jag sov mellan 23.00 till 13.30=))) när jag sov så länge sist har jag ingen anning om?=)! men sköönt var de=)) 6Dec flyttar ja om jag hittar en bil Robin ville inte köra sin så ja må hitta en annan,,, Tror ju inte att Pekka vill låna ut deras för Eline var de lugnt hon skulle höra med honom men ja som sagt tror ju att de blir ett nej... får se vad jag kan få fram=)´

Igår va ja hos penny de va skit mysigt o tiden bara sprang iväg... Idag har jag varit hos Ida o Johan dom fick hem sin valp idag... mycke söt =)) lilla syster Sandra va med också... O Johans mamma mormor o bror va där så de va kul att träffa dom.. inte varje dag...

Ne nu vet e fan vad jag ska skriva mer...

Inga kommentarer: