tisdag 18 november 2008

Hampus

Ja måste ju säga att sonen min fått myckekonstiga sov rutiner=) har varit van vid att han sover en timme om dan men nu sover han tre i snitt?!=) ganska skönt hinner ju planera lite allt i allo men blir lite brydd=)) nu sover han klockan är 13.15 han har sovit sen tio... Min lilla knäppis han lär vakna snart o vara hungrig om inte annat=)) sötnosen

Penny o lilla syster o pennys hundar har sovit här inatt dom var barnvakt på morgonen var hos barnmorskan på inskrivning hon va en bra barnmorska.. =) men henne ska jag bara träffa en gång till sen byter jag till Östersund=)! hur bra känns inte de? snart flyttar jag=)! Elle vi =)) till en fin lägenhet till min underbara Nicke o på allt de i väntans tideR=)) Kan de bli mycke bättre??=)! ja jo en miljon skulle inte sitta fel=) men eee jag är så NÖJD=))

Ja o jag glömde bort Elines födelsedag som va den 15 blir så irreterad på mig själv tänkte på morgonen att jag måste ringa henne sen... ja när kom ja på de?? Igår=) två dagar sent...!! men men bättre sent en aldrig... =) får se de så=))

?jaha nehe ska la göra någe vettigt kanske?? vad vet jag inte riktigt men men=)

Inga kommentarer: