onsdag 19 november 2008

Natten

Fy fan natten har varit hemsk Hampus har herjat lilla syster har hostat!! men men=)) har ju fått sova bra nu ett tag så de gjorde inte så mycke.. =))

Igår braka min soffa=! Mindre kul men samtidigt skit samma vi har en soffa.. men de hade varit bra me en bäddsoffa..=) men tar med mig madrassen så de får funka så länge så får folk sova på den tills vi har köpt en ny bäddsoffa=)

Lilla syster kommer sen..=) inget ovanligt nu för tiden=)! Men tycker faktist att de är kul=) skönt att inte vara själv=)

Längtar så till flytten nu... tänker på de 10000gånger om dagen=)! De är ett posetivt tecken..=))

Snart är de Jul ... så mysigt=)) julpynta de första jag gör när jag flyttar om inte de redan är gjort när jag kommer=) Kan ju vara så att svärmor min hinner in innan jag=)) skulle inte bli förvånad=)! Jag älskar JUL=)) ska faktist vara ärlig o säga att jag redan har fixat alla julkort =) hihi=) o några julklappar... =))

ikväll ska jag plocka undan allt som ligger överallt ligger verkligen saker överallt... blir fan deppig... men ingen ide att göra någe så länge Hampus är vaken för han river överallt...

Inga kommentarer: