onsdag 19 november 2008

Stan i morgon

I morgon ska jag till stan med lilla syster Hampus ska förstås med..=)) Ska köpa nya vantar till hampus.. dom jag har va inge bra elle dom funkar bra i Örebro men uppe i Östesund kändes de som att han lika gärna kunde varit utan... sen behöver han tröjor så de ska jag köpa också...

Har inte gjort allt för mycket idag.. har tvättat de är de vettiga =)) Hampus har varit ganska rolig idag... De är tänder på G så han bajsar tandbajs=/ o är gnällig som bara den stund vis... men de är bara o bita ihop o leva med de=)) Han börjar bli så stor=) nu står han själv ganska mycke o ganska länge..=) usch hinner inte med.. känns som att han nyss lärde sig sitta=) o nu både kryper o ställer sig mot allt går mot väggen o står själv... ska de gå så här fort=)) Snart eller snart o snart men ja kommer en liten till=) läängtar..=)) ser fram imot att ha mina två barn o veta att nu behöver jag aldrig föda barn någe mer=) är livrädd över de.. Hoppas för allt i världen att jag får ett planerat snitt.. Ska på sånna där samtal o så... Sen besultar dom efter de.. Säger dom att jag ska föda normalt ja då får bäbisen stanna i min mage tills dom måste ta ut den.. Panik bara av att tänka på de=(( men försöker att inte tänka så mycke på de vill faktist vara glad över min graviditet..


Ne nu orkar jag inte skriva mer.. =))

Inga kommentarer: