lördag 22 november 2008

Penny

Inatt ska jag sova hos Penny=)) ska med henne o titta när hon tävlar agility i morgon med Tea=)) de ska bli kul.. Mamma hämtade Hampus nyss... så är barnledig.. nu tills i morgon... Penny va iväg o tävlade Lydnad med Saga idag=)) de gick skit bra... bara fyra poäng från 1Pris=)) Så duktiga=)) en bra hund o mycke träning av Penny=))


Sov till Tia idag vilket va skönt..=) Sen har jag mäst försökt få Hampus att gå själv=)) men han vill inte riktigt=)) han sätter sig ner=)) haha Fegis=)) Men han kan vända sig när han står själv..=)) så vet inte riktigt va de svåra är med att lyfta foten framåt istället=)) men men han kommer la på de så småning om=))

Julen blir i Jämtland min älskade mamma skulle ta den sista städningen..=)) så snäll=))

Min älskade pojkvän ska ut o festa idag... de är inte varje dag de händer=)) Så får hoppas att han inte mår allt för dåligt i morgon=))

Idag är de precis två veckor kvar tills jag o Hampus flyttar upp igen... Längtar=))

Har lagt upp massa gamla bilder i bilddagboken idag..=)) ganska kul o titta på gamla bildeR=)) kan ju säga att jag har en hel del=))

Jaha nehe ska packa lite sen ska jag sätta mig på bussen till Penny.. hon ska färga mitt hår idag=))

Inga kommentarer: