måndag 24 november 2008

Tävling/frysa/Flytt

I Lördags kom mamma o hämtade Hampus vid halv sex sen kvart i sju ¨åkte jag till Penny... Penny färgade mitt hår så kollade vi på film mös lite.. gick o la oss vid halv tolv men av någon anledning hade vi 1000miljoner saker att tala om fast vi behövde sova...=) men de va trevligt talade om gamla tider=)) 05.00 ringde klockan vi va ganska döda både ja o Penny Tea va pigg o glad..=) Tea försökte lägga sig under mitt täcke under natten o la sig på mig o hade sig=) Söööt.. a vi gick upp iallafall klädde på oss gick till Sandra packade in hundar packning sen bar de iväg till grängesberg. där de va agility tävling.va framme 07.30.. Kalt som satan va de... Tävlingen va i en fotbollshall men de va nog kallare där inne en ute... Sandra tävlade med Casper först de gick bra=) tyckte att han va duktig=) de va första loppet på dan.. så klart skulle inte Penny tävla Tea förns i slutet o Sandra med Jamse skulle också tävla på slutet så mellan 09.30 typ till 15.00 så stog vi bara typ ja frös o frös häll på att dö...=) men de va kul endå o se alla hundar=) men dommaren va inge bra o banorna va för svåra... tror bara att de va en av 150 hundar som tog sig runt nollad... När de va Tea o Pennys tur så gick de inte så bra ... men Tea ska löpa snart så hon va lite ur fuktion... men de kommer fler gånger... Sandra o Jamse ja va säger man? Jamse va nog också ur fuktion=) Kom hem till Örebro igen vid sex någon gång köpte med mat hem till Penny åt... de va så gott va så hungrig .. Ringde mamma så kom hon o hämtade mig..=) när vi kom hem så badade jag .Hampus fick titta på ... Ville ha jätte varmt så han fick roa sig med allt som finns i ett badrum.. han tycker att de är skit kul att lyfta upp toalocket o toaringen o sen smälla ner dom=) haha sööt..=)) De va så skönt att få tillbaka honom=)) Saknade honom.. Så kom lilla syster så la jag hampus kollade på ensam mamma söker=) de va ju final o ja alla utom Johanna gjorde ett bra val.. För hon skulle ha tagit Andreas istället för Alex.. men men.. dom andra gjorde fina val.. tyckte att Nina skulle valt Peter men Micke är bra han med=)) Anette fick ju sin älskade Rickard.. ja dom ska ju flytta ihop o grejjer nu så de va ett bra val=)) dom är så fina ihop=))


Snart är de flytt dax... jag har packat de mästa.. lite grejer kvar.. men de mästa är sånt som jag får packa samma dag som vi flyttar... Lääängtar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman, kan du smsa din adress? tänkte skicka julkort :D haha