måndag 24 november 2008

Tvättat

Ja nu har jag tvättat klart=)) skönt de men ska tvätta enu mera i morgon ska tvätta täcken kuddar osånt dära... oså sängkläder Hampus madrass tänkte jag försöka hinna med också....


Har en sån där dag så jag bara allmänt känner mig oälskad.. =(( blir så jobbigt för vad jag en hittat på att sysselsätta mig med så har jag endå ont i hjärtat=( Önskar att min pojkvän kunde ringa o bara säga jag älskar dig.. de är typ precis vad jag skulle behöva just nu.. men han sover.. så de lär inte hända idag tyvärr... behöver de nu... Blir så less jag spökar ju ihop alla möjliga saker i huvudet när jag känner så här.. skit samma de är över i morgon... Hoppas jag... men de brukar vara bättre..


Vad ska man skriva mer? Jo Just de Hampus sa Sandra igår elle han sa andra=) så sööt.. han sa de en gång idag också..=)) så duktig.. nu börjar tänderna synas som har varit på G ett tag nu..=) ÄNTLIGEN säger jag=)!


nu är jag i vecka 11+6 typ..=) så ja 28veckor kvar tills bäbisen kommer=)!

Inga kommentarer: