torsdag 27 november 2008

Nio dagar kvar

Nio dagar kvar tills flytten går..=))

Idag så vaknade hampus vid tio så skönt=) väckte lilla syster typ tio min efter att vi hade gått upp=)) tyckte att hon också skulle palla sig upp=)) hade en jätte trevlig dag.. satt o tala med lilla syster Sandra från ett till halv fyra typ=) om allt o inget men halv fyra ringde mamma o sa att hon skulle komma o hämta mig så jag fick väcka hampus han hade sovit 2½ timme så de va inge synd om honom=) så kom mamma lastade in min gamla data i bilen sen åkte vi till Statoil hyrde släp sen hem till mamma kopplade in datan sen käkade vi sen kollade ja i gamla lådor med saker jag gjort när jag var liten... de va jätte kul=))

kom hem vid halv 8 la hampus vid 8..=)) sen har jag inte gjort så mycke...=))

talar med nicke nu så ska inte skriva mer nu

Inga kommentarer: