fredag 28 november 2008

Sov Morgon en vana=))

Ja att få sov morgon börjar bli lite av min vardag nu för tiden=)) Sköönt är de..=)) hampus vaknade halv tio idag... Bortskämd blir man. =)

Hampus han fortsätter med sina enorma framsteg=) han står själv typ hela tiden nu.. har tyvärr inte blivit några flera steg=) men de kommer väl=) han har börja sätta telen vid örat oså säger han pappa=)) Tyvärr har han fortfarande tandbajs... de är mindre kul.. men men bara att stå ut=)) Sover gör han jätte mycke nu två-tre timmar på dagen o 14-15 timmar på natten..=)) nu när jag tänker efter så är han inte vaken så mycke.. han är nog inne i en trött period... får nog njuta så länge de håller i sig... gör inge om han är vaken hela dagarna men nätterna då får han gärna fortsätta sova=))

På måndag ska ajg till barnmorskan.. Ida ska ha Hampus.. Så stackars Ida får gå upp halv 8 fast hon själv är barnledig och börjar inte skolan förns två tror ja de va..=)


Ska åka till mormor om en stund elle jag ska gå dit... Måste gå mera tror jag har börjat bli så frusen.. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... men något blir de kanske..?=)!

Inga kommentarer: