onsdag 17 december 2008

Anneli/Amanda

Igår kom Amanda hit o hälsade på=)) de va jätte jätte trevligt bara sitta o tala om allt o inget o framförallt bara att få se henne=)) vid fem kom anneli o Neo vid halv sju åkte jag anneli o Neo Hampus till Willys o Amanda åkte hem.. handlade lite mat oså sen åkte vi hem la Hampus oså åt vi varmamackor=)) skit gott=)) Nicke åt 8 Stycken förstår inte riktigt vart de tar vägen? människan äter o äter men går inte upp ett hg JAG ÄR AVUNDSJUK=)) Vill också ha de så.. Vi satt o kollade på titanic o klockan halv ett slutade den o efter lite om o men så bestämde sig anneli för att sova kvar här vilket jag blev överlycklig över de är ju så tråkigt att vara själv på morgonen=)) Jag o hampus gick upp vid tio anneli o Neo vid elva så har jag stor städat idag... Kände mig lite osocial mot Anneli men talade på medans jag städade så gott de gick=) vid tre tror ja kom Affe med Milan så då blev Hampus glad=)) någon som han kunde leka med=)) Gjorde lite mat när Nicke hade kommit hem han va tidig idag =)) så sprang på affären köpte spagetti sen hem o gjorde baconröra=) gott de va de Milan o Hampus åt mycket båda två=)) Hampus är så söt han ska absolut äta själv annars vill han inte ha ska man hjälpa han så måste han hålla i skeden han med=) gull =) Anneli Milan o Neo gick hem vid halv sju tror ja.. tyst o tomnt blev de efter som att Nicke gick typ samtidigt s¨å de var bara jag o Hampus kvar o hampus skulle ju gå o lägga sig så jag blev ensam=)) men de va ganska skönt att det va tyst=)

I morgon vet jag inte riktigt va jag ska göra mer en att åka til stan o köpa ett par ellet två par byxor åt hampus alla han har börjar bli lite små o så har han typ bara jeans vilket han inte gillar att ha...


ja de får bli punkt här orkar inte skriva mer..=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja och ett tack för att vi fick sova där, sällskapet och för allt. =) Mysigt =)