måndag 15 december 2008

Internet/flytt

Ja nu är flytten klar=)) vägen hit gick bra Hampus vaknade till i Sundsvall men somnade om några mil senare.. led med stackars jonas som fick köra hela vägen själv dom åkte helt fel på vägen till Örebro så dom kom inte förns 12 på natten så vi va i Östersund vid tio på morgonen.. han va riktigt trött efter de.. De tog inte många dagar förns nästan allt va på plats vilket va skönt att få de gjort.. Lägenheten är jätte fin de ska tapetseras om oså de är behövligt.. så de kommer bli jätte fint.. trivs som fisken i vattnet o de är så skönt att ha Nicke nära vilken frihet man får=) jag kan gå till tvättstugan utan Hampus=) haha ne skämt osido så är de faktist skönt att vara två igen.. Har fortfarande fel telefon så har typ inga nummer förutom dom jag har fått så smsa era nummer så jag kan ringa.. =)

I morgon har jag gått 15 hela veckor=) de går fort=)


smsade med Linn igår de va så underbart saknar henne så.. skönt att bara få veta att hon lever =)) <3 <3

Julia o Svea sov här inatt de va så skönt att ha sällskap i morse eller ja i morse o i morse jag o hampus vaknade klockan tio o Julia o Svea vid elva=)

Hampus sover i eget rum o de funkar faktist jätte bra.. dom först fyra nätterna vaknade han på natten o då fick han sova med mig o Nicke men sen har han sovit själv i sitt rum hela nätterna=) så söööt o han börjar bli så stor ja de skriver jag jämt men han har verkligen blivit jätte stor sen han kom=)) nu ställer han sig o knallar iväg han går inte så jätte långt men de blir några steg varje gång=) Så snart har man han högt o lågt.. de märks redan nu han har börjat klättra på spisen o på babusittern tog fram den för att Anneli hade Neo här så hon kunde sätta honom i den när hon skulle mata Milan sen när dom gick hem så började han klättra o leka med den så den fick vara kvar framme=)) Han har också gjort debut i pulka vilket han tyckte va skit kul så länge Foffa körde rally med han.. men annars va de mäst tråkigt =))


Snart är de Jul o vad jag längtar se hur Hampus reagerar på tomten=)) o all mat=)) haha Jag älskar Jul mat o blev enu mer kär i julmat sen jag va hos nickes mormor o morfar förra julen dom hade ju allt mellan himmel o jorde på sitt bord=) Så gott.. ska ju vara där i jul igen så jag kommer nog gå upp fem kilo under jul=) hahha... a va fan de ä bara jul en gång om året så då får man ÄTA=))!!

Massa skrivet blev de o jag har säkert glömt hur mycket som hälst men nu kan jag ju skriva när jag vill=))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ha dig HÄR HEMMA igen. ;P =) Hihi. Puss

Anonym sa...

hej gumman saknar dig här i örebro... skönt att du kommer hem igen i januari då får vi roa oss... känns lite konstigt att inte kunna åka till dig när jag har korta dagar i skolan. Har tänkt flera gånger : undrar om jag ska åka till ullis idag sen kommer jag på att det blir lite långt.. men men huvudsaken är att du är lycklig =)) Det förtjänar du.. älskar dig gumman