tisdag 30 december 2008

Ingen lust

HAr inte haft någon lust på ett tag att skriva något.. så de kanske är dax nu?=)

Idag har jag städat bort julen gud så skönt o ha de gjort.. alla tomtar stakar stjärnor gardiner ja allt ä borta=) Nööjd=) Hur jag har orkat allt detta idag vet jag inte har bara sovit ett fåtal timmar inatt Hampus har skrikit o skrikit så ringde doktorn idag jag misstänkte att de va öroninflamation fick en tid gick dit o mycket riktigt han hade öroninflamation så nu har har fått penclin.. på tal om pencelin så fick ja de dagen innan jul för bakterier i urinet åt dom där kände på julafton att jag hade lite problem med andningen inte jätte svårt men endå så jag reagerade med dagarna blev de värre i fredas ringde jag sjukvårdsupplysningen hon sa till mig att sluta äta pencelinet de gjore ja hon ringde upp på lördag morgon frågade hur jag mådde de va bättre men inte bra så hon skickade mig till akuten där konstaterade doktorn att jag hade alergiska reaktioner på pencelinet så ja va tvungen att sluta äta de.. så de har jag gjort o mår bara bra nu=) Tillbaka till Hampus måste ju berätta hur duktig han är på att GÅ=) HAn går mer en han kryper nu o fortare o fortare går de..=) Min fina lilla kille =) stackarn hoppas han sover inatt både för hans o min skull.. känner nu att jag inte har sovit odentligt inatt..

I morgon är de nyår vi är bjudna till Foffa på midda=)

Lilla syster Sandra är här hon kom i söndags kväll=)) de är så kul o se henne o prata me henne bara ha henne nära=))

Ne nu orkar jag inte skriva mer=)

Inga kommentarer: