torsdag 1 januari 2009

2008 =)

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Fick barn=)

- Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja ganska många

- Dog någon som stod dig nära?
Nja

- Vilka länder besökte du?
SVERIGE

- Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Ja utflykter typ tälta fiska o sånna saker

Något datum du spec kommer ihåg?
20Januari

- Vad var din största framgång 2008?
Har blivit mer förstående

- Största misstaget?
Jag vet inte riktigt?

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne

- Bästa köpet?
Min dator

- Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar=)

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja när Hampus kom=)

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Skin de är nog den som allt kommer påminna mig om 2008

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror jag har varit som andra år=)

- Vad önskar du att du gjort mer?
Fiskat

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma

- Hur tillbringade du julen?
Hos Nickes mormor o morfar

- Blev du kär i år?
Ja i Hampus=)

- Hur många förhållanden?
1

- Favoritprogram på tv?
Efterlyst, desperata hemmafruar (vet inte hur de stavas på engelska)

- Bästa boken du läste i år?
Vet inte har läst många bra iår

- Största musikaliska upptäckten?
????

- Något du önskade dig och fick?
min son

- Något du önskade dig men inte fick?
20miljoner

- Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
inte så mycke faktist va här i östersund käkade god mat o hade mys med Foffa o Affe

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja

- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
??

- Vad fick dig att må bra?
Min älskade Son

- Vem saknade du?
Linn

- De bästa nya människorna du träffade?
Carro Emilia Anneli Julia <3

- Årets sötaste?
Hampus så klart

- Årets hetaste?
Nicke


- Årets största kärlek?
Nicke<3

- Årets besvikelse?
de finns några men inget jag skriver här

- Årets bästa?
HAMPUS

Inga kommentarer: