torsdag 1 januari 2009

Nyår

Nyårsafton va mysigt va uppe hos foffa o käkade midda de va ganska mycket folk där=) Hampus höll sig vaken så han fick se alla raketer=)) men han va riktigt trött så vi gick hem ganska fort så han fick sova=) Lilla syster hängde med Foffa hem igen o festade lite=) de lät som hon hade haft kul=)) de är huvudsaken vill att hon ska trivas o hade bra när hon är här=)) tackar Foffa att han finns jag kan ju inte vara med som förr mp ju ta hand om Hampus så då är de bra att ha en Foffa som kan ta hand om lilla syster=))

Vaknade vid tio idag då ville hampus upp o hunden ville ut så jag tog hampus o Nicke gick ut med Diva..=))

Jag funderar på om jag ska börja bombo Åsa med massa meddelanden där jag säger att hon ska göra om min blogg... den är ju så tråkig... =) Åsa är ju hel grym på att göra sin blogg snygg så hon borde ju göra min snygg också så blir ju internet snyggare också =)! ÅSA KOM IGEN=)


Vad ska ja mer skriva jo hampus går o fort går de han klappar händerna o dansar när man sätter på musik=) så har han börjat låta som en bil=)) haha så söt=) de som ä mindre bra är att han drar i andra barns kläder o är i allmänhet ganska hårdhänt=) när han är med andra pojkar går de bra för som är ju bara hårda tillbaka eller går ifrån han men dom här barnen som är mindre eller svagare en han då får man passa så han inte kör över dom helt=)) så jag kommer nog få ett heltids jobb sen när andra bäbisen har kommit för jag tror inte att jag kommer kunna lämna hampus själv med bäbisen... men vem vet han kanske har blivit snällare tills dess=)! Eline ringde flrut o frågade om hon fick ha han i helgen... vi sa att de va helt lugnt så hon skulle bara kolla med Pekka om dom kunde hämta honom så vi får se om jag blir barnledig i helgen då..

Ja om en vecka är de ultraljud=) längtar även fast jag fortfarande är lite orolig för att jag ska få missfall.. men känner mig endå förväntans full..=)

1 kommentar:

Anonym sa...

i know, i'm the best ;) dåligt med tid just nu bara!