fredag 2 januari 2009

Besök/kamra


Ja dagen började kvart över nio när Hampus vaknade kände mig alldeles död.. Så ja sjuk är jag på G att bli så vi har inte gjort så mycke mer på dan en o lekt på Hampus rum... Fick sms om att min kamra hade kommit så jag ringde Amanda fråga henne om hon kunde köra mig så jag fick hämta den de kunde hon eller Henke körde men Amanda va med=)) sen bjöd jag upp dom på Kaffe satt o surra om allt o inget i typ två timmar sen va de dax att göra mat eller de va de förlänge sen med tanke på att klockan typ va sju när jag gjorde mat=) Så käkade vi o Hampus han åt=) blev glad han har inte varit så matglad sen han fick öroninflamation... Efter att vi hade ätit o diskat oså så kom Ida o Krille=) de va jätte trevligt länge sen man såg dom...=)))

I morgon ska vi till barnens hus ska köpa städgrejer till Hampus i födelsedags present från Nickes mormor o morfar=)) dom lämnade pengar till de.. så vi tänkte vi skulle göra de i morgon..

Nicke är med sina vänner ja sitter här o är hel nöjd över min kamra=)) lilla syster sitter brevid vid sin data o ja här med min=)) oså äter vi glass=)) mycke bra för halsen=))

Inga kommentarer: