lördag 3 januari 2009

Trevlig dag


Dagen började kvart över 8 då hampus tyckte att de va dax att gå upp=) segaste morgonen på länge jag va så trött o orkade inte göra något vettigt... hampus o jag somnade om vid kvart i tio skönt sov till tolv va fortfarande lika död som jag va när jag vaknade vid 8... Vid ett kom Nicke upp vid två kom Amanda o Henke satt o surra en massa sen drog vi o käka Pizza jag åt hamburgare =) Sen hem oså skulle ja tvätta oså kom robin så vi blev lite folk Foffa va förbi en sväng också=) Har varit en super kväll satt o surra med Amanda o lilla syster massa massa.. =) pojkarna satt o spela data=)! -Nördar.. klockan är snart halv två o Nicke är vaken o robin är kvar henke o amanda drog för en timme sen typ... tycker synd om Nicke som ska upp med Hampus i morgon.. bara hoppas för Nickes skull att han sover länge=)!

Skriver mer i morgon känner mig ganska trött=)

Inga kommentarer: