måndag 22 december 2008

JUL SNART=)

oo snart är de jul=)) Länngtar som bara den..=)

Nicke mådde skit både lördag o söndag bakis i två dar stackare=) så ja de blev ingen vettig helg direkt va till barnens hus igår o kollade lite=) fick faktist med mig Nicke konstigt nog=) när vi kom hem igen gick vi till Julia o Jonas men de va ingen som öppnade där så vi gick hem istället=)) oså åt vi sen gick jag till Anneli o Nicke va död här hemma=)) Va där till sex på kvällen oså gick ja hem... När ja kom hem började ja må illa som fan blev alldeles svettig o trodde jag skulle dö.. men de gick över efter att jag hade ätit lite fil... Tur de hatar o må illa ...


I morgon åker vi till Kälarne idag kommer Eline=) i morgon ska ja också köpa dom sista julklapparna o Hampus födelsedags present ska jag köpa också=)!
Oså måste jag skicka kalas inbjudningar sen..=))! fast de behöver jag inte göra förns nästa år=)

Inga kommentarer: