fredag 19 december 2008

Kväll

Har varit på stan idag med Anneli hon köpte julklapp åt Affe=)) tror han kommer bli väldigt glad=))


När jag kom hem så åkte Nicke mer eller mindre han är på personalfest=)

Ja o hampus roade oss med lite av varje.. halv 8 gick han o la sig men vaknade kvart över nio o han pruttade jätte mycke så tog upp han tog inte lång stund innan han bajsade så vid tio gick han o la sig igen=) så nu sitter jag här i min ensamhet,, vilket faktist är ganska skönt=)

Fick tid idag för Ultraljud den 8Januari=) ska bli spännande=) se hur långt det verkligen har gått=) blir ju så konstigt med tanke på att magen är synlig "redan" med hampus syndes de inte förns vecka 22 typ a får se när dom säger att lillen ska komma=)

Ska åka til barnens hus i morgon tänkte jag o kolla lite bara=) tänkte att Nicke skulle få sova i lugn o ro en stund i morgon... =) kan ju tänka mig hur han kommer att må=)


Börjar fundera mer o mer på vad mina grannar håller på med de låter som att dom möblerar om varje kväll.. de är tre kvällar sen ja flytta hit som de har varit tyst.. annars är de stök stök o mer stök... Slutar de inte så måste jag säga till dom för de har gjort att Hampus har vaknat ett fler tal gånger jag blir jävligt less när jag kollar på TV när de dunkar o dunkar hela tiden.. jag kan inte konsentrera mig.. Hoppas dom slutar snart..

Tror att grannarna är lite halv skumma dels dom då som bor över mig som herjar hela tiden sen va de någon av grannarna som hade skrivit en lapp att de inte va så trevligt att hunden kissade precis utanför porten men den hunden som gör de är en valp den kissar så fort den kommer ut.. Bättre de en i trappen? va är de att herja om? Tur att man har två grannar man vet vilka dom är iallafall=)) så alla är ju inte hemska=)!


Lilla syster min kommer inte den 26=(( de kändes väldigt tråkigt.. men de kommer fler gånger=)

Mamma kommer därimot vecka 8=)) Lääängtar=)!


Ne nu ska jag nog ta med mig en film o lägga mig i sängen o glo=) GOD NATT=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det tror jag med att han kommer bli, lr jag vet att han kommer det. Och du, jag har goda, UNDERBARA NYHETER. :D Ringer när jag har fått i gång min telefon, den dog för ett tag sen och försöker ladda den nu. Puss

Anonym sa...

Just det, glömde skriva. Tack för sällskapet på stan =)