måndag 26 januari 2009

Jaha de va de

Fötter o några händer=))
Hampus med Färg=)


Sen klockan tolv har ingen av oss kräkts vilket är så skönt.. tycker de är mäst tur för hampus skull att han bara behövde spy en gång sen va de bra... vi har sovit lite oså efter de kände jag mig riktigt pigg igen..=)) så jag lagade mat sen efter de tog jag fram färgerna Hampus fick i julklapp av Penny (Fingerfärg) gjorde teckningar med Hampus han tyckte de va kul enda tills vi skulle göra hand avtryck då va de inge roligt längre så vi struntade i de efter sex hand av tryck o gjorde andra teckningar=)) sen va de bara o städa undan all färg som va här o där=) hade jätte kul=)) Hampus han skrattade o hade sig=) efter de gick han o la sig.. jätte trött.. jag diskade plockade undan allt i köket som hampus drar ut=) skiter i att göra de på dagarna för han drar ut de igen iallafall så då är de bättre att göra de när han sover.. Nicke har även denna kväll somnat i soffan.. Tråkig han...

Inga kommentarer: