tisdag 27 januari 2009

Sparkar


Igår sparkade min lilla bäbis i magen så att man kände de utan på magen=)) har fått så längtan efter mitt barn att jag håller på att spricka.. Vill ha bäbisen nu nu.. Allt börjar bli så verkligt nu när bäbisen sparkar nu vet man ju verkligen att bäbisen lever.. man blir påmind hela tiden när den sparkar=) Mys... Samtidigt som jag vill ha bäbisen nu så ska jag nog ta o njuta lite av att vara gravid de är ju trots allt sista gången.. Två barn blir bra för mig=)

Lite lustigt att jag o Mikalela är beräknade samma dag=)) o lite kul att Emilia ska ha igen o att de är typ samma skillnad på bäbisarna som ska komma nu som på Erik o Hampus=)) oså ska Ida ha snart de är inte långt kvar alls 4April=) men tror ju att de kommer i Mars=)


Fick inbjudningskort idag till bröllop=))men avslöjar inte till vilkas är ju inte säkert att alla fått sina inbjudningar=)) Alla gifter sig jag tycker de är så vackert... Jag vill inte gifta mig men älskar att gå på bröllop=) de är fint o alla är glada o allt ä bara bra=)) Ska bli så kul att gå på deras bröllop=))

Jaha nehe vad ska man hitta på?? Hampus sover de är fint här hemma.. får nog bli att sitta här ett tag till=))

Ska kolla om jag hittar någon bra bild att lägga in=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni kommer!! =)