onsdag 28 januari 2009

Dagen en så länge


Ja dagen började halv tolv idag då hampus vaknade jag va skit trött fast klockan va så mycke.. a vi gick upp o badade när jag gick upp ur badet o skulle gå o hämta kläder så hör jag hur hampus börjar gråta sprang in i badrummet då har han tagit sig ur badkaret på någe vänster o ligger på rygg o va jätte lessen.. efter de åt vi elle jag åt Hampus ville inte ha oså kom Affe på besök han lånade datan lite.. sen tog jag på mig o Hampus kläder så gick vi ut.. Hampus fick träna på att gå i skor han tycker inte om de så de ä bra o träna lite..=)) Malin ringde precis när vi va på G ut=)) Blec så glad saknar henne jätte mycke.. skönt att höra av henne så man vet att allt är lugnt=) Hon o min bror har förlovat sig=) tyckte faktist att de va på tiden.. så nu väntar jag på att få en inbjudan till bröllop i Örebro=) Hur vacker kommer inte Malin vara som brud?=)) Mys.. ja de ä bara att vänta två år eller så kanske? då kommer hampus vara tre år o den andra lilla kommer vara två==)) konstigt de kändes att se de så?=)) de kommer gå jätte fort bara de första året nu med Hampus har ju bara sprungit iväg=) Han sover nu igen klockan är 15.00 fast de ä bra att han har en trött period nu för de har jag med.. är jätte trött hela tiden känns de som.. men de vänder la snart så han ska upp vid halv sju igen=) Men de ä bara att ta de för va de är, han är ju bara liten en stund snart är han 13 o vill inte göra annat en att sova=))

Nicke han är o jobbar saknar han gör jag tycker han kan komma hem nu..<3

ne nu ska jag kolla lite på familjeliv=)

Inga kommentarer: