torsdag 29 januari 2009

ute o gått

Hampus trampar på små snö bollar=)

Hampus står själv iallafall=)


idag vaknade Hampus halv nio jag va jätte jätte trött har börjat äta järntabletter idag se om de blir bättre? glömmer ju bort dom hela tiden... så nu ska jag försöka komma ihåg dom.. gjorde inte så mycke fram till tolv då gick vi ut o övnings gick i skor=) de gick hur bra som hälst=)) han håller mig i handen men han gick halva vägen till affären o halva vägen hem=))släppte hans hand innan vi skulle gå in men då stannade han=)) så tyckte han att de va jätte kul att trampa på små snöbollar=) så de ville han göra hela tiden.. kul att han faktist konsentrerade sig på saker runt i kring en att bara va sur för att han får gå i skor=) så i morgon ska vi träna mer se om jag kan få han o släppa mig o gå helt själv kanske?

I morgon åker vi till Kövra hela familjen jag ser fram imot de jätte mycke de ä så kul att vara med Eline o Hampus älskar henne verkligen jätte mycket han följer henne vart hon en går=)) Eline blir så glad så fort hon ser honom.. tror att alla i huset där saknade Hampus efter att han hade varit där en vecka Håkan sa att han tyckte att de va tyst o tråkigt när Hampus hade åkt.. så ja han är populär i Kövra=)) han tycker de är kul att vara där han också=)) Foffa ska vara hundvakt de va väldigt snällt av honom=))<3

1 kommentar:

Anonym sa...

När du ändå ska till Kövra kanske du vill höra med "falsh back" (eller vad dom heter) vad dom skulle ta för att spela på vårt bröllop?? =)