fredag 30 januari 2009

Kövra=)

På G till Kövra i somras=) va liten han va=))



Idag började dagen halv elva vilket va så skönt ska vara helt ärlig o säga att klockan är 11.43 o Hampus sover igen... men de beror nog på att han va vaken till halv tolv inatt? varför har jag ingen anning om.. han va hur snäll som hälst inget gnäll ingenting bara lekte på med sitt.?! mysko ibland.. =) men men.. får se när han hade tänkt att gå upp igen?

Idag åker vi till Kövra de ska bli kul.. Hampus kommer bli överlycklig när vi kommer fram=)) tänkte att han skulle få gå till bussen sen..=) måste ju öva o öva så han får in de där med att gå i skor snart=)

Igår så gjorde vi inte så mycket jag skurade golven oså gjorde jag pannkakor tills nicke kom från jobbet så åt vi sen dog vi alla tre typ=) men ja Hampus va vaken till halv tolv så vi kollade på Tv tills dess typ=) Lyxfällan började ju igår=) men tycker ju att charlie o Mattias va bättre programledare en dom som är nu kommer inte ens på vad dom heter=)?! Men de är kul o titta iallafall... Jag vill att Efterlyst ska börja men de börjar ju på onsdag så de är inte så långt kvar=) Ne ska ta o kolla bussar oså.. men får se om jag bloggar någe i helgen annars kommer de på söndag kväll eller måndag..=)!

Inga kommentarer: