söndag 1 februari 2009

HEMMA=/

Svea o Hampus nu på kvällen=)
Hampus på vikners=))
Ja nu är man hemma igen kom hem vid halv nio typ.. Helgen har varit jätte bra lugnt o skönt God Mat Trevligt sällskap =)) har inte så mycke att berätta om helgen för den har inte hänt så mycke de har varit de som har varit så skönt=)) vi va till Vikners i Fikade lite i Lördags Eline jobbade så då åkte vi upp jag Johanna Nicke o Hampus o tog en fika=) Natten mellan Freda o Lördag skrek Hampus mellan halv ett o två typ trodde jag skulle dö.. fatta inte alls va de va som va fel inget hjälpte men till slut somnade han förmodligen av utmatning?! inatt vaknade han en gång men han somnade om ganska fort o i morse va de Nickes morgon så de va bara för mig att sova=) sov till elva vilket inte känns som en lyx längre efter som att Hampus sover länge mer eller mindre varje dag nu för tiden... När vi kom idag så kom Jonas Julia Foffa o Svea på besök Hampus blev glad=) efter att vi hade fikat lite satte jag barnen i badet=) de va uppskattat=))

Nu har dom åkt o jag är skit trött men vet inte om jag kommer somna om jag lägger mig?

I morgon ska jag till barnmorskan=) ser fram imot de..=) tänkte att Hampus skulle få gå dit i morgon så lär nog gå 30min innan iallafall... se när vi vaknar i morgon va vi ska göra innan vi ska dit..=)

Inga kommentarer: