måndag 2 februari 2009

Barnmorskan

Igår o badet=) syns de att han har ätit kaka?=))


Ja vid elva började denna dag vilket jag tackade för har haft ont i huvudet sen igår? så de va skönt att sova länge..=) straxt efter att vi hade gått upp o Hampus hade druckit välling skulle vi gå o byta från sovkläder till vanliga kläder då ringde telen de va barnmorskan som sa att min barnmorska va sjuk så hon undrade om jag kunde komma klockan två istället för tre o de va inga problem snarare tvärt om efter som att hampus brukar sova vid tre så ja vi kvart över ett gjorde vi oss klara att gå de tar bara fem min för mig att gå men tänkte att Hampus skulle få gå dit så då tar de längre tid.. när vi hade kommit halv vägs ville inte Hampus gå mer.. så han fick åka vagn sista halvan vilket gjorde att vi va där 13.40 istället=) men vi hade tur o fick komma in på en gång=) Allt såg hur bra som hälst ut de va skönt att höra va lite orolig efter som att jag är så trött hela tiden så trodde inte att värdena skulle vara så bra men dom va mycket bra kunde inte bli bättre sa hon=)) oså hade jag gått ner ett kilo sen jag va där sist? hur de kommer sig har jag ingen anning om.. men de va posetivt=) Ska dit den 23 igen.. se hur allt ser ut då=) haha har väl gått upp fem kilo tills dess=)) haha =))

Hampus somnade på vägen hem så han ligger fullt påklädd i vagnen o sover nu.. så jag passar på att skriva lite så länge,, känner jag han rätt så kommer han inte sova så länge efter som att han har alla kläder på sig...

Inga kommentarer: