måndag 2 februari 2009

Kväll

efter att jag skrev sist började jag plocka undan lite oså talade jag med Penny =)) skalade potatis samtidigt precis när jag hade skalat klart vaknade Hampus=) bra tajming=) satte igång potatisen oså gick vi in i Hampus rum o lekte .. sen va de dax att steka köttbullar o göra mos av potatisen oså gjorde jag sås oså kom Nicke hem från jobbet så vi åt sen diskade jag Nicke tog med Hampus in i duschen han hade mos i hela huvudet=) gull unge=) sen när dom hade duschat klart började dom busa så jag passade på att dammsuga=) haha de är så roligt när dom busar Hampus han skrattar så han håller på att få and nöd o Nicke han är inte sämre han=) haha.. galna pojkar jag har=) sen gick vi in alla tre i Hampus rum o lekte Hampus vart trött till slut så Nicke gick till en kompis o jag gjorde i ordning hampus för natten så nu sover han.. Nicke han kommer nog hem snart tänkte att vi skulle kolla på film eller någe kanske? a får se ... huvudvärken de släpper fan inte har haft den sen igår kväll blir galen precis som spänningshuvudvärk .. a Nu kom Nicke o Foffa ska vara lite social...=)

Inga kommentarer: