torsdag 26 februari 2009

Amanda o Jag

Ja idag har de varit en Ullis o Amanda dag=) o självklart va Hampus med också=)) Vi har varit på stan hela dagen... =) De va kul o trevligt=) Köpte strumpor åt Hampus=)) äntligen hittade jag några som jag ville ha eller Amanda hittade dom så himla tur att jag hade med henne=)! Amanda köpte skor o så hämta hon en stav till sin percing=) vi träffade även hennes syster o hennes kompis=)) Dom är så knasiga=)) Men ja man har varit ung själv också=)! haha...

Tapetserarn hade inte gjort så mycket idag tyckte ja spaklat vardagsrummet o målat taket.. va fan trodde han skulle tapetsera klart hallen idag?! hm ja han har sagt att de ska vara klart i morgon så hoppas verkligen att de är de... för I morgon kommer Johanna o Matte.. kan ju vara kul att ha en lägenhet som man kan leva i då=)!

Undrar när min älskling kommer hem .. saknar han har fått sån där ja vad säger man apsitnens (stavningen?) efter honom hela tiden..=) fast de är ganska mysigt att sakna honom också=)!

Längtar till i morgon =)) Ska bli så kul att träffa Johanna o Matte=))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men känns de bra nu då? Och bo där menar jag.. Du saknar inte örebro?
Vore kul om jag träffade på dig någon dag.. Kanske du ska till Örebro snart? Jag är ju fortfanade mammaledig, ska vara de till maj, då börjar jag jobbet på scandic igen... Så hör av dig om du vill ha en "lekdejt" hehe

Anonym sa...

Okejj, men vad skönt att ni trivs där ni bor nu iallafall.
Vore jätte kul o träffa dig igen iallafall om du nu tittar förbi örebro igen någon dag...
Kram