onsdag 25 februari 2009

BVC idag

Ja vi kom iväg till BVC Hampus va jätte duktig han tyckte dock inte om att doktorn skulle ta han på pungen då blev han sur o viftade med sina små händer för att få bort doktorns=) haha så sööt.. BVC sköterskan frågade om Hampus försökte ta på sin pappas pung ja svarade jag då sa hon de ja odå viftar han bort honom ja de är sant sa jag=)) så ja han gjorde ju likadant som sin pappa=)) haha.. Han vägde 12700 o va 78lång=)) Stor kille=) Han fick spruta också som blev helt fel de va fyra men han skulle bara haft tre men dom sa att de inte var någon fara för Hampus del utan mer för dom för att dom va tvugna att göra en fel anmälan på de som hänt..

När vi var klara där gick vi till Foffa o S en stund satt där o dega sen gick vi ut o gick en sväng sen visste jag inte vad jag skulle göra eftersom att målarn höll på att tapetsera så ja luffade runt här i torvalla=) haha.. A vid halv fyra åkte målarn så då fick jag in Hampus sov så jag satte mig vid datan en stund sen studerade jag mitt underbart fina gröna kök=)) de blev så bra=))

Vid fem kom Nicke hem då åt vi sen stalde vi in grejjerna i köket igen..=) ska bara sätta upp sakerna på väggen så är de klart sen... Smsade Amanda sen o frågade om hon ville åka o handla med mig de kunde hon så hon Emilia o Henke kom o hämtade mig så åkte vi till Willys de blev dyrt denna månad men handlade mycket tänkte att de skulle finnas lite kvar till nästa månad också=) Hoppas på de.. sen behövde jag tvättmedel sköljmedel o allt sånt dära då drar de iväg lite =)

Efter att vi hade handlat så bjöd jag upp Amanda Henke o Emilia så fikade vi lite satt o babla om allt o inget=)) Känns så konstigt att se både Amanda o Henke utan glasögon ... Dom har gjort sån där laser så dom har bra syn utan glasögon nu=))
dom åkte vid kvart i tio då började jag o Nicke plocka ur vardagsrummet.. nu sover Nicke som ett barn=) så underbar människa..<3 jag ska sova snart ja med ska bara skriva klart =))

Sen fick jag mig en riktig överraskning idag såg att jag hade fått en kommentar i bloggen kollade den o såg att de va Angelica säkert två tre år sen jag talade med henne sits.. så de va kul=)) Oså har hon en dotter som är i samma ålder som Hampus.. Fränt =)) Tiden går fort..

Ne nu ska jag sova.. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Cornelia blev 1år i måndags.
Så hon är född 080223.
Ser att e är ungefär lika stora : )
Har alltid fått höra att Cornelia är så stor o tjock.. haha
VA? Har du flyttat till jämtland?
Kan man bo där? hehe..Vet ni vad det är för litet barn i magen då?
Jag kollade kön med Cornelia, men dom kunde inte avgöra om de va tjej eller pojke... Jag trodde på pojke o blev jätte förvånad när de va en tjej.
Kram