onsdag 25 februari 2009

UTAMANAD

Jag har blitt utamanad på Carros Blogg



1. 4 TV program jag brukar se: Efterlyst, Lyxfällan, desperata hemmafruar, nyheter


2. 4 saker jag gjorde igår: Va på familje centralen, lekte, va ute o gick. sov


3. 4 saker jag längtar till: att tapetseringen ska vara klar, till helgen, till mitt andra barn, till örebro

4. 4 saker som står på min önskelista: bröstförminskning, pengar, vagn, Körkort

5. 4 saker jag tycker om att göra: Vara ute, umgås med Folk, springa runt o busa med Hampus, Mysa med Nicke

6. 4 saker jag avskyr: Tråkiga dagar, snor, vara pank, Trötthet


7. 4 saker jag åt i går: Kasslersås med spagetti, Semla, Pannkaka, Kräm

Jag utmanar: Johanna, Penny, Ida, Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, ska du ha barn igen? Det visste jag inte ens om, har sett sig någon gång på marieberg med din lilla söta son, ser att han o min lilla Cornelia nästan är lika gamla...
Kram/ Angelica