tisdag 3 februari 2009

Anneli

Hampus är mysig med Neo=)


Milan o Hampus efter en fajt..


Hampus sov mellan halv ett o halv tre väckte honom vid halv tre efter som att jag hade gjort mat som va klar så vi käkade sen gick vi ner o hämtade sista tvätten oså la vi in den i gaderoberna sen klädde vi på oss o gick till Anneli Milan o Neo=) Hampus o Milan slogs lite i början måste säga att de såg jätte roligt ut men ja varken jag eller Anneli sa något tyckte att dom fick lösa de själva o de va nog bäst de också annars när man säger till dom så bråkar dom bara enu mera men idag så blev de tre eller fyra fajter men sen va de bra.. så ja tror vi ska skita i att säga någe nästa gång också.... efter att dom hade slagits så hade dom jjätte kul sprang runt o lekte med bilar =) så söta=) Neo han va mäst tyst o tittade på=) han är så söt o stor blir han för varje gång man ser honom=) Vi gick hem vid halv sju typ hela vägen hem skrek hampus inge kul men de går ju snabbt hem så jag stog ut=)

Väl hemma började Hampus ropa Pappa PAPPA sen tog han ett varv i lägenheten sen ropa han pappa igen oså sa jag att han inte va hemma då peka han på telen så ja fick ringa o be Nicke komma hem o de gjorde han o Hampus blev jätte glad så dom lekte i en timme typ jag va o handlade lite mjölk o frukt under tiden.. sen va de dax för Hampus att sova.. han somnade vid 20.15 typ.. precis då ringde pappa=) de va lite lustigt för jag tänkte på idag på dan att jag skulle smsa honom o fråga om han hade dött men så glömde jag bort de=) men så ringde han ju endå=)) så nu vet jag att han lever.. Donna hade skrapat upp båda baktassarna de va inge bra=(( men de är som vanligt hon har alltid otur med tassarna... men de blir ju bra så småningom=) sen glodde jag o Nicke på TV en stund sen kom Jonas så han o Nicke drog nånstans? så nu är jag själv=)

Talade med min lilla syster nyss o hon ska hoppa av skolan kändes inte så kul men samtidigt de är hennes val och hon säger ju att hon ska söka in till skolan igen tilll hösten så jag får nog helt enkelt hoppas på att hon gör de också... Älskar henne hur som hälst vare sig hon går i skolan eller inte..<3

Inga kommentarer: