onsdag 4 februari 2009

Ingen rolig dag

Dagen började vid tolv va trött men inte lika trött som jag brukar.. vi käkade lite sen klädde vi på oss.. sen lekte vi lite vid ett satte Hampus igång o skrek gjorde allt han inte skulle drog han va allmänt galen o mitt tålamod blev allt sämre vid tre skrek han o tjura så ja då orkade jag inte mer då började jag gråta första gången han har fått mig att bli så trött att jag gråter satte mig på golvet o bara tjöt då kom han o satte sig hos mig o krama om mig o torkade bort mina tårar sen höll han om mig i tio min typ.. så sööt=) Blev gladare oså blev jag kissnödig så va tvungen att gå på toa då började han igen så då la jag honom nu är klockan halv fyra se om han somnar .. Hoppas de orkar verkligen inte mer nu.. Om han somnar hoppas jag att han sover tills Nicke kommer hem.. är så slut i huvudet .,, förstår inte två timmar med skrik tjurigheter hur orkar han? Men vem vet han kanske blir gladare av att sova lite?! Hoppas.. Annars flyr jag när Nicke kommer..

Julia o Svea skulle ha kommit idag jag tänkte fan va bra då kanske Hampus blir gladare men dom kom aldrig tyvärr...

Ida har haft ont i magen som sammandragningar sen igår så hon är på specmödrarvården nu så väntar på att hon ska ringa o berätta hur de gick... Hoppas de gick bra...

Inga kommentarer: