torsdag 5 februari 2009

kvällen igår /dagen idag

HAmpus somnade igår när jag hade lagt honom o så väckte jag honom tio min innan Nicke kom hade gjort klart maten oså så jag tänkte att jag väcker honom nu så han vaknar till innan vi ska äta.... Oså kom Nicke o så åt vi sen tog Nicke Hampus resten av kvällen jag va så trött att jag inte orkade vara med lite gran ens... när jag lagade mat brände jag mig på spagetti vattnet så har ont i fingret nu=( Nicke la Hampus o allt igår så han somnade vid 20.00 typ sen gick han till foffa jag satt i soffan rakt upp o ner hade ont i fingret o ville diska men kunde inte för fingret.. sen kom Nicke hem vid 21.15 då kollade jag på efterlyst o Nicke satte sig o kollade med mig när de va slut gick vi o tog ett bad tillsammans satt där i en timme typ o tala om allt o inget..=)) sen gick vi upp talade lite till sen somnade vi vid ett tror ja?=)) Hampus vaknade vid 08.00 idag vilket va bra för jag har bestämt att jag inte ska sova längre en till 09.00 tror att jag sovit för mycket o att de är därför jag är så trött.. Tog upp Hampus gav han välling sen lekte vi lite o stog på vid nio ville han sova igen så gick o la honom ringde Ida oså diska jag de som va från gårdagen oså vattna jag blommor o bädda sängen... nu är klockan snart halv elva undrar när Hampus ska vakna ? tänkte att jag skulle ta mig iväg o hämta korten jag har framkallat.. a ingen bråska så han får sova tills han vaknar=)

Har fått tillbaka min tele nu=)) Nöjd den är hel.. lite knepigt är de fortfarande att få in sim kortet men de funkar iallafall=) se hur länge den håller den här gången=)

Tror jag ska ta o stor röja lite senare.. plocka bort massa saker som aldrig blir använt ialafall oså..

Eline hade beställt massa massa kläder till Hampus igår så ja som de lät på henne behöver jag inte köpa kläder till min son förns i höst hon hade köpt byxor både korta o långa. strumpor. tröjor. t-tröjor. jacka. regnkläder. badbyxor m.m. blir spännande ose sen =))

Jaha nehe undrar om man ska göra någe vettigt kanske?=))

Inga kommentarer: