torsdag 5 februari 2009

Magsjuk?

Hm funderar på om vi är lite magsjuka igen? Hampus bajsar hela tiden o jag med så är helt död? hm jag som hade tänkt o fixa både de ena o de andra idag.. vi tog oss iväg i hämtade bilderna iallafall.. dom va jätte fina.,.=) tänk va liten Hampus har varit=)<3 Mitt älskade barn<3 Saknar när han somnade i min famn låg där såg så trygg o fin ut.. Nu somnar han bara i Nickes famn inte någon annans bara hans=)! <3

Hampus sover nu klockan är tre.. se hur länge han ska sova? Han dragit ut allt som finns i köket typ.. jag orkar inte städa upp allt.. har ingen energi.. oså måste jag laga mat tills Nicke kommer hem de känner jag inte heller för.. Jag tänker inte äta får bara behålla de i tio min iallafall sen ska de ut o Hampus han vill bara ha välling idag så de ä bara mat till Nicke o en matlåda som ska göras.. men va de vet jag inte?! skulle hälst gå o dö en stund eller hälst till i morgon....

I morgon ska jag tvätta hoppas bajs sjukan är över då!?

Vad jag klagar=) fast de är ju min blogg ingen måste ju läsa?=)))

Inga kommentarer: