måndag 23 februari 2009

Barnmorskan

Igår kom Eline hit=)) Så kul att ha henne här=)


Idag började dagen kvart över nio då vaknade jag av mig själv talade lite med Anneli sen vid kvart i tio vaknade Hampus han hade bajsat de luktade i hela rummet=) haha.. Söt.. Sen klädde vi oss så gick vi till familje centrum Eline följde med hon träffade en hon kände där sen så den ena som jobbar där o kusin med hennes arbetskompis=) välrden är liten=)) Vi va där till halv två Hampus va helt slut så han o Eline gick hem o jag gick till barnmorskan.. allt såg bra ut=) hade inte gått upp något alls men hade lågt blodvärde så jag måste bli duktigare med järn tabletterna.. Tapetserarn har inte varit här idag.. vilket gjorde mig lite irreterad de är inte så rolig att bo i en enda stor röra så om han kunde sagt de igår hade vi kunnat röjja undan sakerna idag istället.. men men.. inte mycket att göra åt de nu...

I morgon ska jag på unga mammor sen får jag se vad vi ska hitta på?=) Eline kanske vill till stan elle så?!=)

Inga kommentarer: