lördag 21 februari 2009

Nu är de ett tag sen

Mitt o Nickes Rum


Mitt o Nickes Rum


HAMPUS RUM


Hampus Rum
Ja ett tag sen man skrev men har haft rörigt hem hela veckan så har inte varit hemma mer en nödvändigt=)) Nu är Hampus o vårat sovrum fördig tapetserat=)) så nööjd är jag=))

Hela veckan har jag varit på familje centrum har haft kul alla dagar utom fredan.. då va de bara drygt.. men men.. vid tolv åkte jag upp på stan o träffade Anneli vi gick o kollade lite på stan sen skulle hon skriva lite papper så jag tog Hampus o Milan i syskonvagnen o Anneli tog Neo i Hampus vagn.. gick runt på stan lite medans vi väntade på att dom skulle bli klar.. när dom va klar gick vi o fikade sen åkte vi hem.... När jag kom hem va klockan fyra o Nicke kom straxt efter så då började vi flytta in alla möbler i sovrummen igen.. så skönt att slippa sova i vardagsrummet=)) i veckan som kommer så ska Hall Kök o Vardagsrum tapetseras=)) sen är de klart... de längtar jag till så man får fixa i ordning allt sen=)) så jag kommer vara på familje centrum hela denna vecka också.. går inte att vara här när dom håller på.. Hampus är alldeles för nyfiken=) på Måndag klockan två ska jag till barnmorskan o på onsdag klockan elva ska Hampus till BVC för ett års kontrollen..=) tror inte att de händer så mycke mer i veckan=) men man vet aldrig=)

Lägger in lite bilder på sovrummen=)

1 kommentar:

Anonym sa...

va mysigt ni verkar ha det, gå med i facebook, både matte och jag har det =) pusskram / Johanna