söndag 15 februari 2009

Nu är de kväll

Ja nu är klockan halv tio Hampus har sovit i två timmar jag o Nicke har fixat lite o plockat undan.. Va till affären förut med Foffa Hampus åkte pulka dit=) oså fick han gå i affären vilket han tycker är jätte kul=)) När vi kom hem käkade Foffa o Nicke surströmming de luktar fortfarande USCH... Ja o Hampus åt macka=) Nicke o Foffa fixade upp barnspärrarna idag... mycket bra=) Nu slipper ja ha alla möjliga lösningar på luckor som Hampus inte får öppna=)) Nööjd=)

Funderar på om jag o Hampus ska gå till familje centralen i morgon.. Hampus hade så kul sist=) nu när han har blivit frisk så kan man ju faktist gå dit..

Den 8 April kommer mamma o Emma hit=)) lääängtar=) Saknar dom massa massa...

Sista helgen nu i Februari kommer Johanna o Matte=)) de ser jag fram imot mycket=))

på Lördag ska vi förmodligen åka o bada ja Nicke o Hampus..

1 kommentar:

Anonym sa...

vad kul med lite besök =)) jag vill ju också komma... Men lov kan man ju glömma när man pluggar på universitetet... saknar er ju =(( men du får komma hem och hälsa på =)) sen kommer ju jag upp i sommar när lillen har kommit =)))