söndag 15 februari 2009

Nästan Frisk=)

Hampus idag =))


Ja nu bajsar han som vanligt o han har ingen feber kvar=)) så skönt=)) nu är de bara lite hosta kvar o sen är han väldigt trött men de skulle jag också vara om jag hade varit så där sjuk... Idag har vi varit ute en sväng de blev inte så länge då han tjurade ihop efter typ tio min så då gick vi in =)) Han va med Nicke upp till Foffa förut då passade jag på att diska städa badrummen o skura golven.. dammsög gjorde jag igår=) så nu är de bara att damma sen är jag klar.. Foffa o S ska hjäpa Nicke idag att ställa bort alla gaderober in till gästrummet.. jag kan ju inte göra de så jag får titta på=))

Ja snart är de fint här =)) vill bara att de ska vara klart så jag får sätta upp saker o ting på väggarna=)) Massa Kort ljusstakar m.m.=)) LÄÄNGTAR=))

Bäbisen som ligger i min mage den växer o sparkar som bara den.. men nu sparkar den inte på kissblåsan vilket ja tackar för=)) Längtar vill vara tvåbarns mamma nu=))

Inga kommentarer: