lördag 7 februari 2009

Några Dagar

Lång håret innan klippning=)


Posar hemma hos Anneli=) Frillan efter klippning=)


Ja nu har jag inte bloggat på två dagar så tänkte att jag skulle ta o uppdatera lite=)

Igår så gjorde vi inte så mycket tvättade lite o så försökte jag få undan massa grejjer men hade en jätte sur son så de gick inte så bra men men=)) Sen vid två gick vi till Julia Jonas o Svea o hälsade på=) de va trevligt=) gick hem vid fyra kom hem oså gjorde jag mat tills Nicke kom hem vid fem .. så sov hampus han somnade när vi kom hem så han sov mellan halv fem o sju meningen va att Julia Jonas o Svea skulle komma hit på kvällen men dom kom aldrig så jag Nicke o Hampus hade en riktig familjekväll satt o åt popcorn o kollade på PiPPi Långstrump =) Hampus va mäst intresserad av popcorna o brydde sig bara om att kolla på filmen när dom sjöng men ja tanken som räknas=)) När filmen va slut vid tio så bestämde jag o Nicke att vi skulle ta o klippa Hampus så de gjorde vi men måste fixa till nackhåret och vid öronen han blev så sur när han va tvungen att sitta still så tänkte att jag skulle fixat de sista idag men de blev inte av.. så i morgon ska de göras..=)

Idag gick ja o Hampus upp vid nio oså lekte vi lite sen tog vi oss en sväng hem till Anneli Milan o Neo=) de va trevligt o Hampus han va jätte snäll för en gångs skull=) va där i två timmar sen gick vi hem o Hampus somnade i vagnen .. Kom hem stalde in vagnen sa till Nicke att Hampus låg där sen gick jag o handlade sallad .. efter de gick ja hem o skalade potatis o gjorde potatis kött sås o sallad=) de va jätte gott=) Hampus åt typ ingenting så antar att han inte gillade de?=) sen busade vi massa alla tre här hemma sen vid 8 gick Hampus o la sig Nicke gick till en kompis jag har talat med penny i lite mer en en timme=)) klockan är 21.20 jag är död känns som att jag inte har sovit på 1000år.. kanske ska lägga mig i sängen o glo på en film eller så? Får se vad jag ska göra=)

Jo o idag upptäckte jag att jag har börjat producera mjölk redan??! är de normalt? är i vecka 23 nu? Någon som vet=)??

2 kommentarer:

Idaaana sa...

Du gumman, angående mjölken, oroa dig inte, en del får det redan när dom blir gravida :D Så det kommer bara bli mera :P Älskar dig ! Puss

Anonym sa...

Jag hade mjölk hela graviditeterna..Inte så roligt när man läcker redan innan man fått brarn..Men men, det går ju över när du slutat att amma ;)