söndag 8 februari 2009

Sov Morgon

Någon gång o Dec HAmpus äter macka med hela ansiktet=)


Ja i morse va de Nickes morgon o jag tackar för de för Hampus vaknade redan klockan sju=) så jag hade tur=)) haha.. jag sov till halv elva vilket va så super skönt.. drömde massa skumma drömmar=) haha men men.. När jag gick upp sov Hampus o Nicke skulle gå till S men lagom innan Nicke skulle gå vaknade Hampus så jag tog upp han klädde på honom oså=) sen gick vi också till S hälsade på lite... snackade lite skit sen vid halv ett va de dax att gå ner o laga mat så tog med mig hampus o gjorde de.. men när vi väl skulle äta ville han inte ha? a får se när han har tänkt börjar äta igen? sen diskade jag o dammsög så kom Nicke S Johan o någon till så fikade vi nu har dom just gått Nicke tog med sig Hampus så han fick leka lite med Johans dotter.. så nu sitter jag här själv de är så skönt..=) men är jätte godis sugen.. men jag tänker inte gå ut för de är kalt o för mycket snö.. ska de aldrig sluta snöa? oså är dom skit dåliga på att ploga här blir galen.. kommer ju inte ut med vagnen.. ska de vara så? får de vara så?


Hampus sa Bubba idag vet inte vad han menar? får se om han säger de någon mer gång se om jag fattar då?==)!

Bäbisen våran som är i magen min den sparkar för fullt hela tiden o rakt på kissblåsan..=) Längtar jätte mycke tills bäbisen kommer=) blir ju påmind hela tiden nu när den sparkar hela tiden då längtar jag enu mer=)

Inga kommentarer: