måndag 9 februari 2009

Nu har de släppt=)

22+6 =)) de ser ut som jag har vanliga tuttar=))asså vanlig storlek=))


Hampus går själv i skorna=))


Idag gick vi upp straxt före nio jag va helt väck kände mig alldeles yr ? men de gick över efter bara några minuter.. vi gjorde oss i ordning oså gick vi till BVC för att fråga varför Hampus inte har fått någon tid för sin ett års kontroll en men fick till svar att jag skulle ringa i morgon.. sen gick vi till affären.. På vägen hem gick Hampus helt själv hem han höll mig inte i handen en enda gång.. =)) så duktig min kille..=) Sista biten hem åkte han i pulkan men annars gick han=) så stolt=))När vi kom hem så lekte vi lite sen lagade vi mat Hambugare o makaroner=) Mycket avanserat=)) haha..

Hampus har varit hur snäll som hälst idag inget gnäll ingenting allt har bara varit bra så jag satte mig för att fundera varför va är de som är annolunda idag?? Kom på att de kan vara så att jag hela tiden vill vara med han o sysselsätta honom de är väldigt sällan jag låter han vara själv.. Men idag har han stundvis fått roa sig själv.. så jag ska fortsätta att låta han vara i mellanåt se om de är det som gör att han blir sur annars...

Nu har han lagt sig för att sova lite.. så jag passa på att skriva lite nu=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jäklarns vad han växer fort, han är underbar! och du växer du med.. =) det skulle vara så kul att träffa er snart. vi saknar er!! pusss&kram johanna