tisdag 10 februari 2009

Tisdag

DAgen började kvart i nio då satte jag Hampus i badet så jag fick göra ordning mig själv i lugn o ro=) när jag står o sminkar mig så början Hampus helt plötsligt o gall skrika så kolla ja på han fatta ingenting gick lite närmare ja va har han gjort jo han har bajsat i badkaret o va livrädd för sina korvar=)) hahaha..

Efter de så åkte vi till Willys Hampus fick gå till bussen men han gick inte så långt men när vi kom till affären så ville han gå så då gick han från affären o till bussen=)) duktig=)) när vi satt på bussen ringde Nicke o fråga om vi inte skulle äta tillsammans på stan så de gjorde vi så vi åkte till stan o käkade med honom- sen tog vi bussen till willys handlade de jag skulle ha sen åkte vi hem.. Hampus somnade när vi åkte från stan o han sover fortfarande..

senare sen ska vi på kalas Svea fyller 1År idag=))

Inga kommentarer: